ICC-profiil
Epson SureColor SC-T3100M Tugi
Allalaadimised
Allalaadimised
KKK
KKK
Kasutusjuhendid ja dokumentatsioon
Kasutusjuhendid ja dokumentatsioon
Kasutusjuhendid
Network Administrator's Guide (v2.0)
Allalaadimine
v.2.0
10-May-2022
3.18 MB
.pdf
Lisateave:
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
User's Guide (v7.0)
Allalaadimine
v.7.0
16-Sep-2021
6.54 MB
.pdf
Lisateave:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
General Information (v1.0)
Allalaadimine
v.1.0
14-Jan-2021
0.42 MB
.pdf
Lisateave:
General Informations
Setup Guide (v1.0)
Allalaadimine
v.1.0
28-Aug-2018
3.56 MB
.pdf
Lisateave:
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Registreerimine & garantiivõimalused
Registreerimine & garantiivõimalused
Registreerige oma toode
Uue toote registreerimiseks klõpsake nuppu Registreeri kohe.
Garantii kontrollimine
Toote garantiiseisundi kontrollimiseks klõpsake allpool nuppu "Kontrolli garantii olekut" ja sisestage tugilehele oma toote seerianumber.
Lisagarantii lisavõimalused (CoverPlus)
Kaitske oma Epsoni toodet pärast standardset garantiiaega Epson CoverPlusi plaaniga. Kui soovite lisateavet meie uue toote pikendatud garantii valikute kohta, klõpsake alloleval nupul "Kuva laiendatud garantii valikud".
Võtke meiega ühendust
Võtke meiega ühendust
Võite võtta ühendust mõne allpool loetletud Epsoni volitatud teeninduspartneriga.
Servisa ICT
Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Servisa ICT
Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Saatke meilisõnum Epsoni toele
Garantiiliste toodete puhul võtke meiega ühendust veebivestluse, telefoni või e-posti teel. Kui teie tootel pole garantiid, leidke endale lähim teeninduskeskus.
Saada meile meilisõnum
Garantiiliste toodete puhul võtke meiega ühendust veebivestluse, telefoni või e-posti teel. Kui teie tootel pole garantiid, leidke endale lähim teeninduskeskus.
Võtke arvesse, et me ei saa saata postkasti