Cover that gives you peace of mind
Oleme pühendunud kiire ja usaldusväärse teenuse pakkumisele, et teie Epsoni tooted oleksid taas üleval ja töötaksid sujuvalt nii kiiresti kui võimalik.
Lisateenuste ja toe katvus
Kuni 5 aastat ootamatuid remondikulusid ei teki.
Ettenägelik hinnakujundus
Lihtsustatud eelarvestamine ja teeninduskulude suurem kontroll.
Epsoni volitatud hooldusagendid
Epsoni volitatud hooldusagendid.
Epsoni teeninduskeskused
Pakume teile teenindamiseks laia remondiagentide võrgustikku.
Piiramatu telefoni- ja e-posti tugi
Meie kliendisuhtluskeskused pakuvad telefoni- ja e-posti tuge kogu Epsoni toote kasutusea jooksul.
Kaugtugi
Epson pakub laia valikut kaugtoe võimalusi. Lisateabe saamiseks võtke ühendust Epsoni kohaliku kliendisuhtluskeskusega.
Leidke oma toode
Leidke oma toode ja vaadake, millised CoverPlusi paketid on saadaval.
Standardgarantii vs CoverPlus vs Toote elutsükli pikendamise programm | Standardgarantii | CoverPlus | Toote elutsükli pikendamise programm |
---|---|---|---|
Kaetud aastate arv | 1-2 aastat standardina | Kokku kuni 5 aastat | Kvalifitseeruvate toodete puhul kokku kuni 8 aastat |
Reageerimise aeg | Reageerimise sihtmärk | Prioriteetse reageerimise aeg | Prioriteetse reageerimise aeg |
Teenuseuuenduse standardteenuse tüüp | Ei | Jah | Jah |
Vaadake standardset kaubanduslikku garantiid | Vaata tingimusi | Vaata tingimusi |
Meie pakutavad teenused
CoverPlus pakub mitmeid teenusevõimalusi
Tootjale tagastamine
Need paketid võimaldavad teie toote remonti Epsoni volitatud teeninduskeskuses valitud kindlustusperioodi vältel. Kaetud on nii varuosade kulud kui ka töökulud. Mõned osad, mis on eluaegsed või hooldatavad, asendatakse ainult rikke korral, mitte amortiseerumise korral. Saate vigase toota saata või viia Epsoni remondikeskusesse ja pärast toote remonti tagastatakse see teile kulleriga.
Saadaval 3, 4 ja 5 aastaste valikutena
Kohapeal
Need teenuspaketid võimaldavad teie toote remonti Epsoni volitatud teeninduskeskuses. Tehnik tuleb toote remontimiseks kohapeale. Püüame vastata kahe tööpäeva jooksul.
Saadaval 3, 4 ja 5 aastaste valikutena.
Kohapealne vahetus
Need teenuspaketid võimaldavad teie toote välja vahetamist remonti Epsoni volitatud tehniku poolt kohapeal. Tehnik külastab teie kodu või ettevõtet ja viib seadme kohalikku teeninduskeskusse. Kui toote remont on lõpule viidud, tagastatakse see teile. Kui külastuse aeg on kokku lepitud, püüame reageerida kahe tööpäeva jooksul.
Saadaval 3, 4 ja 5 aastaste valikutena
Kuidas CoverPlus'i osta
Alustage oma CoverPlusi pikendatud garantii kasutamist 5 lihtsa sammuga.
Leidke oma Epsoni toode
Vaadake, millised CoverPlusi paketid on teie toote jaoks saadaval.
Valige ja ostke oma CoverPlusi pakett
Esitage tellimus veebis või edasimüüja kaudu
Saate Epsonilt e-kirja, mis kinnitab teie toote laiendatud garantii- ja registreerimiskoodi
Lisatakse PDF, mis annab täieliku ülevaate sellest, mis sisaldub teie pikendatud garantiis, ja tehnilise toe kontaktandmetest. Samuti saate oma toote registreerimiseks 16-kohalise turvakoodi.
Registreerige oma Epsoni toode veebis
Peate registreerima oma Epsoni toote kinnitusmeilis oleva 16-kohalise turvakoodi abil.
Kontrollige oma toote garantiid
Võite minna tagasi ja kontrollida Epsoni toote pikendatud garantiid.
Kuidas osta toote elutsükli pikendamise programmi
Pikendage oma Epsoni toote eluiga, ostes meie uue garantiipaketi, mis pakub teie investeeringule lisakaitset ja -turvalisust.
Veenduge, et teie tootel on juba registreeritud kehtiv CoverPlus garantii
Võtke ühendust kohaliku edasimüüjaga, kes toetab teid toote elutsükli pikendamise programmi ostmisel ja selgitab toote eeliseid
Korduma kippuvad küsimused
Millal ma saan CoverPlusi pakendit osta?
Saate osta paketi kuni 60 päeva jooksul alates Epsoni toote paigaldamise kuupäevast.
Millal algab Epsoni CoverPlus hoolduspaketi katvusperiood?
Paketid pakuvad abi alates selle toote paigaldamise 1. päevast, kui see on registreeritud. Näiteks 3-aastane CoverPlusi pakett kestab 3 aastat alates toote ostmisest.
Kas on olemas piir, mitu korda ma saan oma toodet garantiiperioodi jooksul parandada?*
Epson CoverPlusi all ei ole toote parandamise kordade arvu piiratud. Epsonil on õigus asendada toode sobiva samaväärse tootega, kui edasine remont ei ole teostatav.
Kuidas ma tean, millal minu toote katvus lõpeb??
Kuidas teha teenusekõnet?
Saate helistada, meilida või vestelda veebis kohaliku Epsoni tugikeskusega. Numbrite ja kontaktide täielik loend on siin [url CIC kõne või toe sektsiooni juurde]